dilluns, 29 de gener del 2007

En tractament

Feia massa que durava, o sigui que avui, quan m'ha vingut un accés de tos a la fàbrica, he agafat i me n'he tornat a Salt, a que em visitessin. Les plaques de raigs X no han revelat cap màcula, ni la més mínima, eren còpia d'una radiografia d'uns pulmons sans -cap rastre d'haver fumat, bon senyal, ... m'ha fet content-, però m'han prescrit un tractament "com de bronquitis" de 7 a 10 dies de durada :


Diagnòstic ? Mmmm ... hem convingut amb la metgessa que probables causes serien que m'hagués constipat amb els pulmons encara afeblits pel tabac.

2 Comentaris:

Anònim ha dit...

Dani, ja t'has recuperat de la terrible tos que et tenia postrat a casa?

Dani Gironella ha dit...

Anònim, merci per l'interès ! A casa sí, però no postrat ... Els inhaladors aquests són "mano de santo", però quan caduca el seu efecte a les 6 hores, encara me'n sento. Ho he notat a les nits, que em desperto amb tos i corro a fotre'm dues "ensulfatades" de cada (el que se'm prescriu, eh ?! ... que no n'abuso, només que anticipo la primera dosis del dia a la matinada) ... Total, no és la tos que tenia abans, diria que sí que em vaig trobant millor.