dimecres, 7 de febrer del 2007

1 Mes i Mig Sense Fumar

Fa 46 dies (1 mes i mig) que no fumo ; o sigui que canvio la condecoració de 7 estrelles vermelles per la de 7 estrelles verdes, apujant un grau més el meu rang d’exfumador. No m’està essent fàcil, cada cop tinc més ganes de fumar una cigarreta i aquí no ha passat res, com ara fa un moment, quan m’he posat a escriure això (i és que abans solia fumar sempre que em posava davant de l'ordinador). Posats a parlar de deixar el tabac i les conseqüències, o més ben dit, del tracte respiratori -que això de la tos que tinc no sé encara què carai ho ha causat-, demà se m’acaba la cura amb inhaladors, i em temo que els trobaré a faltar, com quan han transcorregut les 6 hores d’efectivitat que tenen, que és quan torno a estossegar, puntual com un clau.
Avui a la feina, veient que no només jo tenia aquests atropellos, ens preguntàvem si encara es prescrivien aquelles estades a sanatoris de muntanya per anar a prendre els aires -que crec que no-, però ens hem quedat amb aquesta idea romàntica i hem convingut que tenia la seva gràcia (ep! sense voler cridar el mal temps …).

1 Comentaris:

Cristina S ha dit...

Doncs et felicito, espero q ho aconsegueixis i això de la tos... Tinc un amic q sempre està amb tos, fuma i no té perquè estar refredat... Així q has fet bé!

Salut!