dissabte, 14 d’abril del 2007

Pandora

Pandora és un programa de molt fàcil maneig al que accedireu clicant sobre la imatge. A partir d’una cançó o artista que se li introdueixi, el programa en reconeix el “genoma”, i deixa escoltar tot un reguitzell de temes de similars característiques. Acabada la selecció musical que un pugui haver generat com a usuari no registrat, s'ofereix la possibilitat de donar-s'hi d'alta de forma gratuïta per a poder crear una "emissora" pròpia que ens permetrà una audició ininterrompuda de música amb una "arrel genètica" comuna. Molt adequat per a sessions que ens vulguem programar i que vulguem que resultin un determinat ambient, o simplement per a descobrir novetats afins als nostres gustos.

4 Comentaris:

Unknown ha dit...

Si, si....molt bé, molt bé....Però aquest blog ha perdut la seva millor secció qui sap perquè!!

la cançó de la setmana! on és el treball de recerca que tan ens sorprenia?

estem desolats i amb silenci... que trista la nostra existència.

I reclamem enèrgicament la re-edició de la cançó de la setmana.

Escamot Els Sords.

Dani Gironella ha dit...

Julian,

Que potser ens coneixem ? Si és així, a veure si revel·les la teva identitat, que em fotria gràcia (tot i que Escamot Els Sords em desconcerta, no en tinc cap referència). T'explico : ara per a penjar cançons et fan firmar conforme que no tenen copyright, això els pocs programes que he trobat accessibles. Dels que feia servir, el Goear ja no ofereix el servei de "bloguejar" i l'altre, el RadioBlog, no sé què cony passa que no deixa registrar-m'hi (que també han posat aquest filtre). A veure si trobo alguna alternativa, fins aleshores haurem d'anar passant així.

Dani Gironella ha dit...

Sóc idiota, ja entenc lo dels sords, no cal que m'expliquis res ...: seguirem sords per un temps, em sembla.

Dani

Unknown ha dit...

Em feia por tornar a entrar al teu blog.... a veure si m'haurà fet cas o si pel contrari em cau un ruixat per "xulo" o per ignorant en les noves tecnologies.

Que bé que hagis instaurat de nou la meva secció preferida : la cançó de la setmana!

que duri!
salut

Escamot dels Orelluts
(ah! des de que hi ha la secció m'he canviat d'escamot)