dissabte, 22 de novembre del 2008

"La Biblioteca de Alejandria"

Resulta que tres amics es troben per comentar què hi ha de nou sobre l’activitat científica planetària. Exposen alguns temes, els comenten distesament, i ho graven tot plegat per penjar-ho a la xarxa pel gaudi dels internautes. Sí senyor! Interessant invent, el dels podcasts, quan es fan amb gràcia com és el cas. M’he convertit en un seguidor de les tertúlies dels de noticias21.com. El registre distès que te el “fer-la petar una estona” quan és entre amics de confiança, li dóna un plus en relació a col·loquis que puguin mantenir gent més professional, sense detriment del profund calat intel·lectual amb què tracten tots els temes. A destacar també l’esperançada visió d’un món on hi tenen cabuda joves apassionats per les novetats tecnològiques i científiques més avantguardistes (un contrapunt més a l’empalagós esbargiment que ens "brinda" la televisió).
M’he vist rient amb ganes amb alguns dels talls de “tomes falses” que solen posar al final de cada podcast en què, apart de riure, m’he imaginat com seria si entre amics emprenguéssim una iniciativa semblant. I m’han agradat les cançons-cortina que intercalen entre les seccions, tres de les quals ja he posat com a "cançó de la setmana" fent ús de la meva conta a playlist : Calm (d’Ammonite), Hidden Sky (de Jami Sieber) i The Lonely Minstrel (de Minstrel Spirit).

Clicant AQUÍ accedireu a la pàgina on hi ha tots els seus podcasts editats fins al moment.