divendres, 2 de novembre del 2007

Timofónica

Exacto, eso me pregunto yo : ¿cómo? Incluso sin ser gratis ¿cómo?

Arribat a aquest punt, adverteixo a qui s’estigui plantejant de contractar algun servei a Telefónica del periple d’emprenyades que s’arrisca a patir amb més o menys paciència (poseu-n’hi molta). A continuació us exposo el meu cas en relació a la contractació del servei “Dúo ADSL”.
Fa dos mesos que el vaig contractar, i encara és l’hora d’ara que m’han d’entregar el router per a la connexió a Internet. He fet reclamacions a dos nivells :
El telefònic, totalment inútil ; s’entra en un bucle de trucades que et van dirigint sempre a un o altre telèfon en que mai se’t planteja una solució ni se t’informa de res que t’interessi, i que, com a últim recurs, et remeten on ja has trucat abans, on et diran, precisament, que truquis on ara no saben atendre’t. No diguem l’oferiment a l’atenció en català, que se’t brinda, sí, però que no acaben mai de concretar en un fet -serà que d’aquesta forma cobreixen l’expedient i el client no pot negar que se li hagi donat a escollir l’idioma ? ... que enginyosos ! ... enhorabona !-.
De la botiga on vaig fer el contracte, no en tinc cap queixa. Allà han estat atents i han fet les gestions oportunes, de les que n’he estat testimoni presencial. Avui, després de confirmar-ho amb una sèrie de “trucades-bucle” que s’ha molestat a fer la dependenta, se m’ha informat que a Telefónica li consta (registrat) que jo ja disposo de la connexió ! (?)
Però, a veure, senyors que subcontracten a subcontractes que subcontracten a no sé qui cony que subcontracta uns missatgers : on està la meva firma conforme se m’ha entregat res ? ... Si voleu, encara que em sembli una pràctica de “manargues” total, a quin veí li podeu haver deixat, quan he preguntat a tots els del meu replà i ningú en te notícia ?.
Temo que ara, fins que no donin amb el parador del router, em facin estar esperant fins que els quadrin els inventaris, són prou envanits com per a obviar qualsevol perjudici causat al client (en altres paraules, si han perdut el paquet ... ja ens podem calçar). Han dit que dilluns que ve em diuen quelcom, però jo, vistos els antecedents, ja he perdut tota confiança en agafar-m’ho com un compromís de part seva i a donar-me per satisfet amb les explicacions amb que em puguin sortir. No obstant, opto per ser pacient un temps més, cedint-los una mica més de “crèdit” (més que res per no enredar-me ara a fer canvis). És qüestió d’estudiar amb deteniment qualsevol factura de telèfon que arribi ! com no ! ... Ja veieu que el conflicte del cobrament il·legal d’una quota per uns serveis no donats, té molts de números de cometre’s (to be continued (?)...).

1 Comentaris:

Anònim ha dit...

que tinguis sort!!!