dimarts, 17 de juny del 2008

ESTIL TEATRE presenta : VOLPONE de BEN JONSON

Què puc fer sinó donar volada al meu ingeni i viure obert a totes les delícies que la meva fortuna em proporciona ?
No tinc esposa, pares, fills ni cap parent a qui deixar la meva fortuna ; aquell que jo nomeni, serà el meu hereu. Això atrau cada dia nous aduladors a casa meva, persones de tots els sexes i edats que m’afalaguen portant-me regals ; que m’envien plàteres d’argent, monedes d’or, joies, amb l’esperança que quan jo mori -cosa que esperen amb molta ànsia- els nomeni hereus i veure així multiplicats per deu els seus interessats obsequis. Tot això ho suporto jugant amb les seves esperances.


VOLPONE

Representacions al Teatre de Salt :
dijous, 24 de juliol a les 21:30,
divendres, 25 de juliol a les 21:30,
dissabte, 26 de juliol a les 21:30, i
diumenge, 27 de juliol a les 19:00

Venda de localitats :
Del 10 al 20 de juny a les taquilles del teatre, de 20 a 21 hores de dimarts a divendres, i dues hores abans de cada representació.
Per SERVICAIXA, del 10 de juny fins el dia de la representació, les 24 hores a : www.servicaixa.com, o per telèfon al 902332211, de 9 del matí a 12 de la nit.